Transport gratuit la comenzi de minim 400 RON

Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Cluj-Napoca şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

Comenzile înregistrate în zilele lucrătoare de luni, marți, miercuri, joi și vineri până la ora 15:30 sunt expediate În aceeași zi. Comenzile înregistrate în zilele de sâmbătă și duminică se expediază a doua zi lucrătoare de la plasarea comenzii.

Livrarea se face prin curier rapid iar costul este de 13.09 RON/kg (TVA inclus). Plata se poate face ramburs la sosirea coletului dar și online folosind cardul bancar. Pentru comenzile mai mari de 400 lei plata transportului este gratuită.

Rețineți: partenerul nostru (Sameday) nu efectuează livrări sâmbăta, duminica și în zilele de sărbătoare (Crăciun, Revelion, Paște). Livrarea produselor depinde și de modul de livrare ales.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:

  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
  • căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
  • cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
ATENTIE! Refuzul la livrare de către un client a doua comenzi consecutive duce la eliminarea pe o perioada nedeterminata a posibilității sale de a plasa comenzi pe site-ul Tesay.ro

Primiți produsele în modul în care alegeți. Pentru confortul dvs., am pregătit următoarele metode de livrare:

Modalitate de expediereTimpul de livrareCostul total al livrării
Timpul de livrare prevăzut 2-3 zile lucrătoare13.09 lei
Timpul de livrare prevăzut 2-3 zile lucrătoare14.28 lei

Politica de Returnare

Acest document (publicat în format electronic la adresa: https://tesay.ro/, împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă cea ce vom denumi generic „Termeni și condiții” sau „Termenii”, adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, în calitate de Vânzător și dvs., în calitate de client care decizi să achiziționezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.

1. Definiții
  • „Vânzătorul” – ZERODAY S.R.L., o societate cu răspundere limitată.
  • „Platforma” – site-ul web deținut de Vânzător, inclusiv pagini și profilele de pe rețelele sociale, având domeniul https://www.tesay.ro.
  • „Produse” – orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul Platformei.
  • „Client” – persoana fizică/juridică ce accesează Platforma și plasează o Comandă pentru achiziționarea Produselor oferite spre vânzare de către Vânzător. Prin Client se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă prin intermediul unei persoane fizice în numele acesteia.
  • „Comandă” – o comandă plasată de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul își exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzătorul prin intermediul unui mijloc de comunicare la distanță.
  • „Tranzacție” – operațiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Vânzător, a unei sume de bani ca urmare a vânzării de către Vânzător, respectiv achiziționării de către Client, a unuia sau mai multor Produse.
  • „Cont” – secțiunea din Platforma accesibilă Clientului prin intermediul utilizării, cu utilizator de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Platforma.
  • „Contract” – înțelegerea consensuală la distanță intervenită între Vânzător și Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Produse de pe Platforma, prin lansarea unei Comenzi de către Client și acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale și a termenilor și condițiilor pentru vânzarea online a serviciilor și produselor Vânzător. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română.
  • „Perioada de returnare” – perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, așa cum este stipulată de legislația în vigoare aplicabilă drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță cu profesioniștii (sau orice altă perioadă care poate deveni obligatorie conform legislației relevante din România), înauntrul căreia Clientul are dreptul să returneze Produsele Vânzătorului. Procedura de returnare și modul în care aceasta este valabilă și se aplică este descrisă în prezentul document.
Dreptul de retragere al Clientului
  • Dacă eşti persoană fizică, ai dreptul de a denunţa unilateral Contractul pentru anumite Produse, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice („perioada de retragere”), fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri în afară de cele stabilite de lege.
  •  Perioada de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la:
  • 1.  data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect prestări de servicii;
  • 2. ziua în care Clientul sau un tert, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a Produselor, sau: în cazul în care Clientul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau un tert, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs; în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau un tert, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese;
  • Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. În acest scop, este necesar să trimiți solicitarea de retur la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platforma ([email protected]) sau să ne apelezi telefonic la numărul disponibil pe site, în care să menționezi: Nume şi prenume, numărul de telefon la care poți fi contactat pentru mai multe detalii (doar dacă este cazul), număr de comandă și produsele comandate.
  • Exercitarea de către Client a dreptului de retragere pune capăt obligațiilor Clientului și Vânzătorului, după caz:
  • 1. Cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze Produsele, Clientul returnează Produsele sau le înmanează Vânzătorului sau unei persoane autorizate de aceasta să recepționeze Produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Vânzătorului decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise de Client Vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
  • 2. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri și informează despre asta Clientul.
  • 3. Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cliențului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat în legătură cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.
  • 4. Rambursarea sumelor se efectuează folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru Tranzacția inițială, Clientul neputând opta pentru o altă modalitate de rambursare, cu excepția cazului în care Vânzătorul îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate.
  • 5. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
  • 6. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării Produselor care au făcut obiectul Contractului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către Vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
  • 7. Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță, nu se asigură dreptul de retragere în cazul: contractelor de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă execuția a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după execuția completă a Contractului de către Vânzător; furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid; furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client; furnizării de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, insepărabile amestecate cu alte elemente; contractelor în legătură cu care Clientul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afară celor solicitate în mod expres de Client sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru execuția lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;